Голова Синодального інформаційного відділу Володимир Легойда вважає, що, займаючись церковною інформаційною роботою, не можна забувати про її основу - Євангелії. Про це повідомляє синодальний інформаційний відділ Московського Патріархату
«Будь-який медійний церковний проект має бути христоцентричным. Якщо він не христоцентричний, то він - не церковний», - заявив В.Легойда.
«У цьому сенсі змістовне джерело будь-якого служіння Церкви, включаючи інформаційне - це укоріненість в Євангелії», - додав він.
Представник Церкви також нагадав, що завдання Синодального інформаційного відділу та церковних ЗМІ полягає не тільки в тому, щоб у медійному середовищі просто був чутний голос Церкви, але і в тому, щоб його звучання було адекватним.
«Не можна сказати, що релігійна тема не присутня в медійному просторі. Її кількісна присутність, безумовно, зростає. Але того ж, на жаль, не завжди можна сказати про якість», - зазначив голова СІНФО.
«Інтерес ЗМІ спрямований на Церкву, і його багато, але дуже часто те, про що говорять ЗМІ, до змісту церковного життя не має або майже не має відношення. Або якісь вторинні для Церкви теми представляються як зміст церковного життя», - сказав Легойда.