УПЦ поповнила перелік рекомендованих ЗМІ

Засідання координаційної ради

У заключний день роботи IV Фестивалю ЗМІ православних відбулося засідання координаційної ради Синодального інформаційно-просвітницького відділу УПЦ, на якому було розглянуто та затверджено новий перелік ЗМІ, що рекомендовані до розповсюдження у загальноцерковній мережі.

Як повідомляє сайт фестивалю, до схваленого раніше списку друкованих ЗМІ були долучені такі добре відомі та шановані видання, як київські журнали «Православний вісник» і «Фамілія», та молодіжне видання з донецькою пропискою - «Радість моя». До кандидатів на отримання грифу «Рекомендовано Синодальним інформаційно-просвітницьким відділом УПЦ» одноголосним рішенням додано новий український православний журнал «Лоза», який видається у Бердянську. В подальшому заяви на включення до списку кандидатів будуть формуватися єпархіальними профільними відділами та передаватися на розгляд у Синодальний відділ.

Загальним голосуванням з переліку представників електронних ЗМІ було вилучено офіційну телевізійну програму УПЦ «Світ Православія», телепроекти «На сон грядущим», «Сад Божественных песен» та «Софія», як такі, що, на жаль, припинили своє існування. З цього ж приводу радіоформат втратив програму «Путівник з отцем Андрієм», що виходила в ефір на ЕРА-FM за участі відомого проповідника протоієрея Андрія Ткачова. Проте цей список було посилено новим потужним радіопроектом «Православіє в Україні», що створено за підтримки Синодального інформаційно-просвітницького відділу.

Особливістю цьогорічної зустрічі став новий підхід до формування складу цього дорадчого органу. Так, до числа постійних членів ради тепер будуть долучатися тимчасові учасники – голови єпархіальних інформаційних структур. Цього року ними стали протоієрей Валентин Гороховський з Херсону, протодиякон Олександр Карпенко з Бердянська та протодиякон Віктор Мартиненко з Володимир-Волинської єпархії.

Серед інших питань, що розглядалися на засіданні координаційної ради Синодального інформаційно-просвітницького відділу УПЦ були: принцип формування цього церковного органу та Положення про нього, питання про міри впливу на ті ЗМІ, які ведуть свою роботу некоректно з точки зору журналістської етики та у розріз із церковними канонами.

Було заплановано проведення масштабного соціального дослідження інтересу церковної аудиторії до засобів масової інформації різних форматів та рекламної кампанії тих видань, що долучені до списку кандидатів на отримання грифу «Рекомендовано».