Голова Синодального інформаційного відділу Володимир Легойда вважає, що в церковній пресі слід частіше говорити про євангельську спрямованість до майбутнього і торкатися тем, що хвилюють сучасну людину. Про це він заявив 1 жовтня, виступаючи на круглому столі «Майбутнє церковних ЗМІ: формати та тенденції» в рамках VIII Всеукраїнського фестивалю православних ЗМІ, повідомляє Патриархия.ru.
«Ми з майбутнього. Євангеліє про майбутнє. Про те, якою людина може стати і яким може стати людство, якщо зміняться люди. Це важлива змістовна річ, яка повинна стати лейтмотивом сучасної проповіді та сучасної місії в ЗМІ», - сказав він.
«Сенс Євангелія не в тому, яка людина була, і навіть не в тому, якою людина є, а в тому, якою вона може стати, наслідуючи Христа. І цей акцент повинен бути зроблений і в церковній проповіді, і в наших ЗМІ. Ми повинні говорити про цю спрямованость на зміну людини. Звернення до людини, до того, якою вона може стати - це те, чого нам дуже сильно не вистачає», - додав глава Синодального інформаційного відділу.
В. Легойда також зауважив, що сучасна людина у всьому шукає для себе практичної користі. І якщо вона її не знаходить, навіть при її доброму ставленні до чого б то не було, вона не може це застосувати у своєму житті. «Ми часто говоримо про Православ`я як про минуле, як про спадщину, якою ми дорожимо, але при цьому не завжди розуміємо, як сучасній молодій людині застосувати наші слова про великих предків, про культурну спадщину до свого повсякденного життя. Якщо ми не зорієнтуємося на потреби сучасної людини, то ризикуємо зіткнутися з великими проблемами», - підкреслив виступаючий.
«Сучасна людина відгукується на те, з чого вона може отримати якусь користь для себе. Можна до цього ставитися по-різному, але це не можна не враховувати. Тому зміст церковної проповіді в ЗМІ має бути спрямований на конкретну людину, її потреби, її питання ,її біль і її радість», - підсумував голова Синодального відділу .