Сьогоднішні оголошення про виставку-ярмарку «Православна масниця» в петербурзькому метро містять повну та достовірну інформацію.
У грудні минулого року об`єднання «Духовна спадщина» звернулося до губернатора міста Георгія ПОЛТАВЧЕНКА з проханням поставити керівництву метрополітену на вид обмеження права віруючих людей отримувати повну та достовірну інформацію про православних заходах, що проходять у Санкт-Петербурзі. Під час рекламної кампанії Зимової православної виставки було заборонено використовувати в анонсуючих текстах на ескалаторі слова «православна», «благословення», «митрополит».
Співробітники бюро «Коммет», яке відповідає за рекламу в підземці, пояснили цю дивну вимогу тим, що всі оголошення проходять узгодження безпосередньо в метрополітені й релігійним організаціям украй складно подавати тут свої анонси. «Метро - стратегічний об`єкт. Реклама релігійного характеру може нервувати пасажирів», - так загадково висловилися в бюро.
Організатори виставки залишилися в подиві, кого може нервувати слово «православна», кого лякає й виводить із себе словосполучення «благословення митрополита». Відкритий лист до губернатора було поширене в Інтернеті, багато ЗМІ відгукнулися та опублікували власні матеріали на тему «антиправославної» цензури. Спільна діяльність не виявилася безрезультатною. Зараз, коли йде рекламна кампанія виставки-ярмарку «Православна масниця», щити з оголошеннями в метро містять повну та достовірну інформацію. Слово «православна» реабілітовано в пітерській підземці, світиться з рекламних щитів і на вулиці, на станціях метро, та запрошує на православну виставку.