Прогноз співробітників "Пошта Канади"
Перші листи на Північний полюс почали надходити з Монреаля ще в 1974 році, а в 1982 році "Пошта Канади" почала залучати добровольців для того, щоб підготувати відповіді на 22 тис. послань, що надходили на спеціально створений для цього поштовий індекс. У 1984 році в програмі брали участь уже 5 тис. добровольців. У 2000 році в поштову скриньку на Північному полюсі надійшов мільйонний лист. З 2002 року Санта Клаус став "комп`ютерно грамотним" і зміг відповідати на послання, що надійшли електронною поштою. У минулому році за дорученням Санта-Клауса відповіді на листи дітей готували 10 тис. добровольців.
"Ми ніколи не стикаємося з проблемою нестачі людей, - зазначила керівник програми" Листи Санта-Клаусу "Синді ДОУ, що займається цими листами ось уже 20 років. - Хоча зараз на пошті найгарячіші дні у зв`язку з величезним потоком кореспонденції, завжди знаходяться люди, готові допомогти. Єдині зміни, які відбулися за ці роки, полягають у тому, що в дітей змінився характер прохань до Санта-Клауса. Крім того, нам доводиться витрачати набагато більше паперу на розпечатання відповідей. Але в цілому все залишилося так само, як і багато років тому - діти пишуть Санта-Клаусу про свої бажання, а Санта з нашою допомогою їм відповідає".
У листах найчастіше зустрічаються прохання про традиційні подарунки, такі, як ляльки, а також більш сучасні запити - смартфони й планшетники. Зрідка трапляються досить екзотичні прохання - наприклад, автомобіль БМВ, але тут, на думку тих, хто відповідає на листи, відчувається вплив дорослих.
Останній термін, коли "Пошта Канади" приймає листи, адресовані Санта-Клаусу - 19 грудня. Працівники пошти пояснюють це "складністю доставки адресату". На відміну від звичайної кореспонденції, яку "Пошта Канади" переводить в сірих поштових мішках, для листів Санта-Клаусу завжди використовуються тільки спеціальні поштові мішки червоного кольору.