Німецький автоконцерн Mercedes-Benz був змушений вибачатися за недавню рекламу, розміщену в соцмережах, де наводилася цитата Далай-лами.
В інстаграмі Mercedes було розміщено зображення білого авто з хештегом #понеділковамотивація і цитатою "Дивіться на ситуацію з усіх точок зору, і ви станете більш відкритим". У якості автора висловлювання був вказаний Далай-лама.
Протягом декількох годин китайські користувачі інстаграма залишили тисячі гнівних повідомлень на адресу Mercedes, висловлюючи своє невдоволення цитуванням духовного лідера Тибету, повідомляє The Washington Post.
Незабаром німецький автоконцерн видалив скандальний запис і опублікував вибачення у китайському аналогу twitter - вейбо, визнавши, що "образив почуття китайських споживачів і співробітників своїх китайських підрозділів".
"У зв'язку з цим ми негайно вжили заходів, щоб краще зрозуміти китайську культуру та її цінності, у тому числі, щоб її краще розуміли і співробітники в інших країнах. Щоб таке більше не повторилося", - йдеться в заяві.
Як зазначає The Washington Post, вибачення влаштували не всіх - багато користувачів зазначили, що текст був опублікований тільки в китайській соцмережі.