Посольство Індії в Канберрі направило дипломатичну ноту в департамент іноземних справ й інші відомства уряду Австралії через рекламу з використанням образу індуїстського бога Ганеші, який поїдає м'ясо.
Як повідомляють "РИА Новости", реклама вперше з'явилася 4 вересня, вона доступна на всіх основних мультимедійних сайтах. Двохвилинний ролик підготувала компанія Meat and Livestock Australia, яка займається маркетинговими дослідженнями для австралійських виробників м'яса. За задумом авторів ролика, компанія з представників різних релігій - богів, пророків, батьків-засновників - обідає за одним столом, а в кінці вони приходять до висновку, що їх об'єднує лише одне - любов до м'яса баранчика.
Спочатку почали висловлювати своє обурення представники індійської громади в Австралії. Також, за даними австралійських ЗМІ, звучали скарги і з інших країн.
В результаті індійські дипломати були змушені втрутитися в ситуацію, направивши ноти МЗС, департамент комунікацій і департамент сільського господарства, щоб "привернути їх увагу до образливої реклами Meat and Livestock Australia, яка ображає релігійні почуття індійського спільноти", -йдеться в прес-релізі дипмісії.
Бог мудрості та добробуту Ганеша є одним з найпопулярніших богів в індуїзмі. Він зображується у вигляді людини з головою слона. Конфліктна ситуація з рекламою Meat and Livestock Australia посилюється також тим, що вона з'явилася в передостанній день щорічного фестивалю бога Ганеші.
Консульство Індії в Сіднеї звернулося безпосередньо до компанії Meat and Livestock Australia з проханням відкликати рекламний ролик. Він все ще доступний в офіційних акаунтах компанії в соцмережах. Представник компанії Ендрю Хоуї раніше, ще до офіційної скарги посольства, реагував на критику, заявляючи, що, включивши за стіл представників різних конфесій, намагалися показати "відкритість, наскільки це можливо", а під час створення ролика проводилися "вичерпні дослідження і консультації".
Компанія Meat and Livestock Australia не вперше опиняється в центрі скандалу через свої рекламні ролики. Так, минулого року в їх рекламі, критики побачили заклик до насильства щодо веганів, а ролик до Дня Австралії вважають образливим представники корінного населення країни.