У Берлінських музеях проходить виставка старовинних копій XVI-XVII ст. шедевра раннього нідерландського живопису - Гентського вівтаря братів ван Ейк.
У рамках заходів, присвячених 100-річчю I Світової війни, музей також представляє документи, що розкривають причини, що змусили Бельгію зажадати повернути стулки вівтаря в рамках версальського договору.
Вівтар з 24 панелей був створений Хубертом і Яном ван Ейками за замовленням знатного городянина Гента Йодок Вейдта для його сімейної капели в соборі св. Бавона.
Завершений в 1432 р. запрестольний образ має насичене подіями минуле. Його частини в різний час перебували в Англії, Франції, Німеччині та Бельгії.
У 1821 р. стулки були перепродані колекціонером Соллі прусському королю Фрідріху Вільгельму III для Кайзер-музеума. У 1861 р. уряд Бельгії купив стулки із зображеннями Адама і Єви, які були поміщені в музей Брюсселя. У 1920 р., згідно Версальського договору, частини вівтаря, що залишалися в Німеччині, увійшли до списку спадщини, яка повернулася до Бельгії.