Кардинал Анджело Баньяско, архієпископ Генуї і президент Італійської єпископської конференції, урочисто відкрив в Залі Нерви у Ватикані фотовиставку, що розповідає про те, яким з`являється в кіно образ священика, і як він змінювався з часом.

Як повідомляє Седмиця.Ru, виставка "Священики в кіно. Священнослужителі і кінематографічні образи" буде відкрита для широкої публіки 3 червня в Папському Латеранському університеті, перш ніж почне довгу подорож, в ході якої відвідає усю Італію.

Виставка проходить у рамках Року Священика, проголошеного Папою Римським Бенедиктом XVI.

Відео дня

У своїй промові кардинал Баньяско навів приклади яскравих образів священиків в італійському і світовому кіномистецтві. Зокрема, він нагадав про персонажів, представлених у фільмах, присвячених рокам Другої світової війни. "Як не згадати, наприклад, - сказав кардинал Баньяско, - знаменитого персонажа дона Пьєтро Пелегріні, зіграного Альдо Фабриці, наполегливого і хороброго священика, який служив в Римі в період нацистської окупації з фільму-маніфесту італійського неореалізму "Рим відкрите місто" Роберто Росселіні".

Кардинал також згадав образ священика з фільму "Щоденник сільського священика" Робера Брессона за однойменним романом Жоржа Бернано.

Кардинал Баньяско зазначив: "Брессон показує нам моменти його життя, як етапи Христа: відмова з боку вірян, падіння в бруд після того, як черствий хліб і підігріте вино стали єдиною можливою їжею для нього, хворого на рак, усе це стає іконою, в якій вимальовується образ Христа".