У Києві відбулась конференція для християн, які працюють у медіа-галузі

У столичному готелі «Хрещатик» відбулась масштабна конференція для християн-медійників. Проект реалізували Асоціація християнських журналістів “Новомедіа” та Міжнародний медіаальянс. Захід зібрав 170 журналістів, блогерів, інтернет-активістів, радіомовців, лідерів церковних служінь і тих, хто тільки починає шлях у медіасфері, повідомляється на сайті ЦАСД.

"Це органічно для віруючої людини - мати навички масової комунікації. Бо ми всі займаємось благовістям або поширенням християнських цінностей. І сьогодні в такому інформаційному суспільстві це не можна робити без засобів масової інформації, або без засобів так званої цивільної (громадянської) журналістики, тобто інтернету", -  сказав президент асоціації "Новомедіа" Руслан Кухарчук.

Одинадцять досвідчених фахівців з України та США на практичних майстер-класах розкрили секрети телевиробництва, радіомовлення, соціальних медіа, роботи прес-центру, зв’язків з громадськістю та маркетингу. Під час конференції одночасно працювали декілька сесій, і учасники самі обирали напрям і галузь до душі. У неформальній атмосфері обмінювались досвідом, дискутували з викладачами та налагоджували професійні зв’язки.

"Передусім ми звертаємо увагу на те, що Святе Письмо і в Старому, і в Новому заповіті говорить і закликає до взаємодії з аудиторією. Це те, що журналістською мовою говориться: до масової комунікації. Ці заклики Святого Письма є сьогодні актуальними для журналістів і для медіапрацівників. І також головне: ми пам’ятаємо слова Христа в Євангелії від Матфія 10 розділ і 27 вірш: “ Что говорю вам в темноте, говорите при свете, и что на ухо слышите, проповедуйте на кровлях”. Це вочевидь зрозуміло, що яскраво освітлене місце або високий дах - це і є оті засоби масової інформації”, - зауважив Руслан Кухарчук.

Наприкінці організатори закликали створювати якомога більше авторського медійного контенту, цікавого і зрозумілого для цільової аудиторії.