Фото: chicago.suntimes.com

Відома пресвітеріанська жінка-пастор, яка очолює другу за величиною конгрегацію цієї церкви в США, заявила, що християнство – не єдиний шлях до раю, а «християнська традиція – це лише спосіб розуміння Бога». Про це повідомляє "Седмиця" з посиланням на christianpost.

Шеннон Джонсон Кершнер (Shannon Johnson Kershner), 45 років, головний пастор Четвертої пресвітеріанської церкви в Чикаго, штат Іллінойс, нараховує 5500 парафіян, висловила цю думку в інтерв'ю виданню Chicago Sun-Times. Відповідаючи на питання про те, чи християнство є єдиним шляхом до раю, вона відповіла рішучим «ні». «Бог не християнин. Я маю на увазі, що... як на мене, доступна нам християнська традиція – це лише спосіб розуміння Бога і моїх відносин із світом та іншими людськими істотами, – пояснила Кершнер, – і для мене це лише шлях побудови цих відносин. Але я не можу знати, що Бог може або не може вершити на інших коліях у відносинах з тими, хто отримав від Нього інший духовний досвід».

За даними опитування в пресвітеріанських парафіях в період 2012-2014 років, 45 % пасторів Пресвітеріанської церкви США не згодні з твердженням, що «врятуються лише послідовники Іісуса Христа».

Відео дня

Перш ніж викласти свої погляди про спасіння, Кершнер, обрана головним пастором Четвертої пресвітеріанської церкви в Чикаго в 2014 році, зізнавалася, що часом її відвідують сумніви в існуванні Бога. Наприклад, після масового вбивства в Лос-Анджелесі, вона зазначила: «Важко пояснити, чому Господь це допускає». «Сумнів – цілком здорове явище, сумнів не суперечить вірі, частково це прояв страху» – також вказувала вона. На питання про те, чи вірить вона в існування раю, Кершнер відповіла «так, я вірю».

***Пресвітеріанство – один із напрямів у протестантизмі і особлива форма церковної організації, що спирається на вчення Жана Кальвіна (тобто це одна з гілок кальвінізму і в цілому реформатської церкви). Пресвітеріанська доктрина базується на вірі у верховну владу Бога, в тому числі в питаннях спасіння, божественного приречення і непогрішності Святого Письма; а також на догматі про те, що для послання божественної благодаті потрібна лише віра. Пресвітеріанство заперечує необхідність участі духовенства у питанні порятунку і, тому пресвітеріанські церкви обходяться без єпископального устрою, а церковна організація являє собою сукупність парафій, керованих пасторами і старшими, обраними парафіянами.