Після протесту влади Китаю Mercedez-Benz вибачився за цитування Далай-лами у своїй рекламі

15:01, 20 лютого 2018
Інші релігії
1575 0
Далай-лама / Фокус.иа

Як повідомляє The Washington Post, минулого тижня німецький автовиробник Mercedez-Benz розмістив на сторінці свого офіційного аккаунту в мережі Instagram рекламний пост, в якому в якості слогану було використано вислів Далай-лами.

«Погляньте на ситуацію з усіх сторін, і ви станете більш відкритими», – свідчив напис на зображенні білого купе, припаркованого на пляжі, повідомляє "Благовіст-Інфо".

Під зображенням був розміщений ще один слоган: «Почніть свій тиждень з нової перспективи життя від Далай-лами».

Зображення супроводжувалося хештегом #MondayMotivation, який з'являється в публікаціях компанії на початку кожного робочого тижня.

Через кілька годин користувачі китайського Instagram залишили під цим постом сотні коментарів. У них вони висловлювали обурення тим, що Mercedez-Benz процитував Далай-ламу – персону, яку офіційна китайська пропаганда підносить як політичного лідера тибетських сепаратистів. У китайських державних ЗМІ Далай-ламу називають «вовком у чернечих шатах».

Незабаром після цього «Мерседес-Бенц» вилучив зі своєї сторінки повідомлення цілком, а потім на сайті Weibo, китайському сайті мікроблогів, аналогу Twitter, опублікував розлогі вибачення.

«Сьогодні вранці ми випустили дуже неправильне повідомлення у міжнародних соціальних мережах», – говорилося в повідомленні. Автоконцерн визнав, що він образив почуття своїх споживачів і співробітників у Китаї. «У світлі цього ми негайно приймемо заходи для поглиблення нашого розуміння китайської культури та цінностей, в тому числі наших зарубіжних колег, щоб цього не повторилося», – наводить американське видання текст повідомлення.

Однак, за повідомленнями китайських ЗМІ, багато користувачів Weibo порахували ці вибачення недостатніми. Так, китайські коментатори дивувалися, чому «Мерседес-Бенц» опублікував пост з вибаченнями лише в мережі Weibo, тоді як на офіційних сторінках автоконцерну в інших соцмережах ця публікація так і не з'явилася. Один з користувачів заявив, що в якості відшкодування моральної шкоди компанія має надати китайським шанувальникам цієї марки безкоштовні автомобілі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter