Фото: KV.by
Facebook і Google фактично пропагували ісламофобію, розміщуючи під час минулорічної президентської гонки в США на своїх ресурсах рекламні повідомлення, спрямовані проти мігрантів і мусульман. Про це повідомляє "Islam-today" з посиланням на "Bloomberg".
За інформацією агентства, мова йде про рекламні ролики, які в рамках своєї кампанії в соцмережах розміщувала консервативна організація Secure America Now («Убезпечити Америку зараз»). У них містилися заклики заборонити вільний в'їзд у США для жителів мусульманських країн.
У Google, тим часом, від звинувачень поспішили відхреститися. Так, представник компанії в інтерв'ю Bloomberg заявив, що кілька подібних рекламних роликів все ж були заблоковані. А в Facebook коментувати ситуацію відмовилися.