Модель в хіджабі відмовилася рекламувати шампунь після скандалу

11:59, 24 січня 2018
1233 0
Твіти трирічної давності змусили Амену Хан передумати / Фото L'oreal

Британська б'юті-блогер Амена Хан, яка мала рекламувати косметику для волосся L'oreal у хіджабі, відмовилася від подальшої співпраці з компанією. Причиною тому стали записи в Twitter моделі, які були розцінені як "антиізраїльські", повідомляє ВВС.

Амена Хан вибачилася перед своїми підписниками, видалила твіти трирічної давності і вирішила не продовжувати роботу у косметичному гіганті. Зміст твітів не розкривається.

В її публікації в Instagram йдеться: "Я глибоко жалкую про зміст тих твітів, що я написала в 2014 році, і щиро прошу вибачення у всіх тих, кого вони образили чи скривдили... Я вирішила видалити їх, адже вони не сприяють гармонії, яку я хочу нести у світ... З великим жалем я вирішила більше не брати участь в кампанії, адже нинішнє обговорення відволікає увагу від того позитивного настрою і прагнення до відкритості".

В L'oreal підтримали рішення моделі: "L'oreal слідує принципам толерантності та поваги до всіх людей. Ми раді, що Амена вибачилася за зміст твітів і за завдану ними моральну шкоду", - сказав журналістам представник L'oreal.

Амена Хан повинна була стати першою моделлю L'oreal у хіджабі, рекламуючи засоби по догляду за волоссям. L'oreal оголосив про рішення залучити Амену Хан всього кілька днів тому. Б'юті-блогер хотіла своєю участю надихнути жінок, які носять хіджаб.

Це вже не перший випадок, коли спроби L'oreal просувати у своїй діяльності принцип різноманіття у суспільстві зазнають невдачі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter