По всьому світу близько 550 мільйонів жінок носять хіджаб, але для них досі не було зображень і символів на мобільному телефоні. Шістнадцятирічна школярка Рауф Альхумеді з Відня переконала комп'ютерного гіганта Apple ввести такий смайлик, повідомляє "Седмиця".
Тепер американський журнал "Time" оголосив її найвпливовішим підлітком у світі в 2017 році.
Рауф Альхумеди носить хіджаб з тринадцяти років. "Це важливо для моєї ідентичності", - говорить вона.
Однак на телефоні emoji, схожого на мусульманку в хіджабі, не було.Тому дівчина з Саудівської Аравії звернулася в Apple і в Юнікод-Консорціум, який встановлює стандарти для піктограм.
З цієї осені мільйони людей знайдуть на своїх дисплеях жінку з великими очима в фіолетовому хіджабі.
"Символ буде позитивно впливати на світ, особливо на людей, налаштованих проти хіджабу або проти ісламу як віровчення, коли знайдуть емодзі на своєму мобільному пристрої", - сказала Альхумеді.
Рауф любить Відень і закінчить школу в столиці Австрії у 2019 році. Її батько дипломат. Тому час від часу вона живе і в Берліні. Вона займається соціальними проектами, читає багато книг і захоплюється кікбоксингом: "тому що мені це приносить задоволення і дає відчуття безпеки як жінці".