Фото: sedmitza.ru

Мусульманка випустила ляльку, схожу на Барбі, але вона одягнена в хіджаб і цитує Коран, й користується популярністю на ринки різних країн.

Як повідомляє "Седмиця" з посиланням на "Worldreligionnews", Саміра Амарир (Samira Amarir), француженка мусульманського походження, бізнес-леді й мати малолітньої дівчинки, винайшла ляльку, здатну вимовляти сури Корану, і одягнула її в запропоноване консервативним ісламом вбрання. Ця ідея прийшла їй в голову, коли вона довго і безуспішно шукала в магазинах іграшки, які могли б прищепити ісламські цінності її дитині. Не знайшовши нічого підходящого, вона надумала зробити ляльку своїми руками, а коли зробила – зрозуміла, що така лялька може користуватися попитом у таких, як вона. Успіх на сьогодні вже перевершив усі очікування – нова лялька добре продається в країнах Перської затоки.

Винахідниця назвала ляльку Дженна – це арабське слово означає «Царство Небесне», причому це популярне у мусульман жіноче ім'я носить донька винахідниці. Лялька Дженна одягнена в довгу абайю (хіджаб), що закриває її фігурку від голови до п'ят, і в хустку. Амарир сама сконструювала ляльку, скориставшись популярною комп'ютерною програмою моделювання тривимірних форм, причому не забула навіть надати «шкірі» ляльки смаглявий відтінок і прикрасити її обличчя скромною косметикою. За словами винахідниці, вона постаралася зробити все можливе, щоб донька знайшла в ляльці близьку подругу, з якою можна спілкуватися по душах. При цьому Амарир намагалася зробити її як можна більш реалістичною, схожою на живу дівчину.

Відео дня

Зараз лялька Дженна здатна вимовляти співучо чотири сури (глави) Корану. Всі вірші (аяти) цих сур короткі і зручні для простого і швидкого запам'ятовування. Амір була приємно здивована тим, як швидко – всього за кілька днів – її донька заучила сури, граючи з лялькою, і тепер вміє швидко і точно їх повторювати.

Знадобилося ще чотири роки важкої роботи, щоб «пробити» ляльку Дженну у промислове виробництво і вивести на комерційні ринки. Винахідниці довелося пройти цілу низку справжніх воєн з виробничими вимогами фабрик в Китаї, де робиться нова лялька. Нині Амарир за підтримки рідних робить усе можливе для просування ляльки на ринки різних країн. Їй навіть довелося переїхати з усім своїм сімейством з Франції в Об'єднані Арабські Емірати заради маркетингу своєї продукції.

Зараз лялька вже активно продається в чотирьох країнах: Саудівській Аравії, ОАЕ, Бахрейні та Кувейті. Є всі підстави сподіватися, що лялька буде продаватися все краще лише в багатих і консервативних країнах Перської затоки, а й по всьому світу.