п

Наступного дня після П'ятидесятниці звершується свято на честь Святого Духа.

Це свято було встановлено Церквою, щоб показати велич Пресвятого і Животворного Духа, у протидію вченню єретиків, які відкидали Божество Святого Духа і єдиносущність Його з Богом Отцем і Сином Божим.

Святий Дух єдиний з Отцем і Сином у всьому, тому Він і робить з Ними все, так як Він є самовладним, всесильним і благим.

Через Нього подається всяка мудрість, життя, рух. Він є джерелом усякого життя. Він має все, що має Отець і Син, окрім ненародження Отця і народження Сина, виходячи від єдиного Отця.

Святий Афанасій говорить: «Дух Святий від Отця не створений, не народжений, але виходить».

У чому полягає ісходження Святого Духа від Отця для нас незбагненно, як незбагненно і народження Сина.

Тому Свята Православна Церква ніколи не відважувалася піддавати цю таємницю Божества людським міркування, але завжди сповідувала її, згідно із вченням Спасителя нашого Ісуса Христа. Господь відкриває людині тільки те, що необхідно для її порятунку, і багато таємниць залишаються для нас за непроникною завісою.

Збагачуючи людину духовними дарами і плекаючи в ній плоди духовні, Дух Святий прикрашає людину й різноманітними чеснотами.

Молитва Святому Духу

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

"УНІАН-Релігії"

Проект "Православні свята" реалізується за сприяння Київської Духовної Академії і Семінарії. При використанні матеріалу посилання на джерело обов'язкове.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram