Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій застерігає Верховну Раду від рішення про повернення реклами пива на телебачення, радіо та у місця продажу.
Йдеться про внесення змін до Закону України «Про рекламу», передбачені законопроектом № 2971-д щодо регулювання виробництва та обігу пива, повідомляє Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ з посиланням на Інститут релігійної свободи.
У зверненнях Ради Церков наголошується: «Законопроект №2971-д підштовхує українське суспільство ще ближче до згубної прірви алкоголізму та пропонує дозволити рекламувати пиво 24 години на добу на радіо і телебаченні, а також дозволити спонсорство заходів широкого спектру, в тому числі через промо-акції у місцях продажу».
На превеликий жаль, зауважує ВРЦіРО, профільний Комітет ВР підтримав ці зміни, закриваючи очі на проблему дитячого алкоголізму в Україні та дедалі більшого залучення молоді до пиятики через рекламу та нав’язливе спонсорство.
Релігійні діячі наголошують, що «жорстке обмеження, а в окремих сферах і повна заборона реклами алкогольної продукції та її торгівельних марок сприятимуть покращенню духовного і фізичного здоров’я українського народу».
«Державі слід якнайбільше популяризувати здоровий спосіб життя та ще більше обмежувати будь-які форми популяризації алкогольних напоїв», – наголошується в зверненнях ВРЦіРО, спрямованих до Президента України та парламентських фракцій 12 квітня.