Фото: sib-catholic.ru

Директор Ватиканської обсерваторії, одного з найбільш передових астрономічних дослідних центрів у світі, який в даний час базується в Тусоні (штат Арізона, США), визнав, що незважаючи на розкриття багатьох таємниць Всесвіту, він досі не перестає дивувати вчених, повідомляє" Сибірська католицька газета.

«Ми були створені Богом для любові, радості та відкриттів», — заявив брат Гай Консолманьо, SJ, коментуючи нещодавнє відкриття NASA семи планет, схожих на Землю.

Брат Консолманьо додав також, що це останнє відкриття екзопланет надзвичайно цікаво і важливо, але воно вже не настільки «революційно», оскільки подібні відкриття були і раніше.

Нагадаємо, на трьох з недавно виявлених семи планет з дуже великою ймовірністю можуть бути атмосфера і вода, тому що вони знаходяться на відповідній відстані від зірки, навколо якої обертаються. Дослідження цих планет зможе не тільки краще пояснити механізм виникнення різних небесних тіл, але і надати інформацію про зародження біологічних організмів і видів у нас на Землі.

"Тільки тоді, коли ми досягнемо розуміння причин такого великого розмаїття форм життя, ми зможемо зрозуміти їх походження, а також наблизимося до розуміння того, що, власне, означає саме це слово — 'життя'", — вважає директор Ватиканської обсерваторії.