Записки паломника: цікаві деталі в афонській обителі Кутлумуш
Блогер Бас Кампс (Bas Kamps) у своєму блозі athosweblog.com поділився фотографіями афонського монастиря Кутлумуш. Їх особливість в тому, що він сфотографував деталі, непримітні на перший погляд, які багато паломників часто навіть не помічають.
Блогер Бас Кампс (Bas Kamps) у своєму блозі athosweblog.com поділився фотографіями афонського монастиря Кутлумуш. Їх особливість в тому, що він сфотографував деталі, непримітні на перший погляд, які багато паломників часто навіть не помічають.
Паломники вирушили в обитель Кутлумуш з Кареї. На шляху вони звернули увагу на будинок, розташований поруч з дорогою.
«Ми намагалися встановити контакт з людьми в цьому будинку, але у старого були невідкладні справи», - написав блогер.
При вході в монастир блогер помітив цікавий символ.
«На тротуарі біля входу в монастир був знаменитий символ Гори Афон та грецької Православної Церкви - двоголовий орел. У мене склалося враження, що він недавно зроблений, або після ремонту», - зауважив Бас Кампс.
Оглянувши околиці, автор блогу помітив поруч фонтан.
«Поруч з двоголовим орлом знаходиться невеликий кіоск з фонтаном, який поставляє смачну прохолодну прісну воду. Вода надходить через бронзовий кран у вигляді рибної голови з величезними страхітливими зубами. Кран виступає з різьбленого мармурового каменю», - написав блогер.
Бас Кампс зауважив на підлозі незвичайну плиту.
«Наступним об'єктом, на підлозі, є зображення древнього човна, вирізаного з мармуру. Це може бути посилання на древнє місто Клеоном, яке, ймовірно, було на тому місці, де нині знаходиться монастир», - припустив автор.
Також він звернув увагу на монастирські лампи, фото яких також розмістив у своєму блозі.
В обителі він також звернув увагу ще на один мідний кран.
«Ще одна приємна голова в фонтані в дворі. Його кігті вирізані в міді», - написав Бас Кампс.
Він також зауважив, що в соборі незвичайні арки та вікна.
«Задня частина собору з вікнами різних розмірів. Деякі блокуються, деякі з них зменшуються або заповнюються цеглою. Я підрахував, принаймні, три шари покрашені червоною фарбою, найбільш часто використовуваного кольору. Я задавався питанням, чому червоний колір є домінуючим. Але я ще не знайшов відповіді», - зауважив автор.
За матеріалами athosweblog.com.
"Православний спадок України на Святій Горі Афон" - для "УНІАН-Релігії".